Friday, February 5, 2010

F*cking A!

Guess what? Schools are closed again. Ugh, I am SOOOOOOOOO over this bullsh*t. The superintendent (a.k.a. Mister Boss Man) originally had it as a delayed opening last night and then at 6:45 I got a call saying it was closed for students, optional work day for teachers. Those of you who may not know, "optional" means work or take a day without pay. Seriously. It's not safe for parents to drive their children, it's not safe for busses, but it's good enough for me to come in or loose a day of pay. That is entirely different rant for a different day.
At around 7:30 I get another phone call from my principal (a.k.a. Boss Lady) I am not a fan of her and let's just leave it at that. HER message went something like this, "Teachers do not come in today. The roads are way to bad around school. My car has four wheel drive and I couldn't make it down our school road, so please stay home. I will do something to help you all make up the time, but please do not risk coming today."
Now, Mister Boss Man said we were supposed to go to work, but Boss Lady said no. I felt like a kid who wasn't sure which parent to listen and like I was going to get into trouble somehow from someone. Last night I went to the grocery store and got more baking supplies to surprise Girlfriend with white chocolate chip cookies (her second favorite to peanut butter) and today I am going some more cleaning because Girlfriend's dad is coming on Sunday to my house for the first time and my home needs to make a good impression. B is NOT helping and he has been banned from the backyard after his bath, at least until Sunday afternoon.
On a positive note we are going to the Brandi Carlile concert in 6 days! AND we are seeing Wicked in 84 days for our joint birthday presents to each other. 84 days, but who's counting? Here's hoping the weather is better wherever you are!

7 comments:

Dragon said...

LOL tell them to make up their minds. "mommy daddy, don't fight, I don't know who to listen to. Nice

Well hopefully weather gets better for you.

Plans... What Plans!?! said...

Hmm... Wisconsin weather forecast today... Shitty = Overcast, grey, crappy wet/snowed over roads, dumb-ass drivers, and no matter what, work happens!!!

I'm keeping my eyes on the prize... Florida for over a week: 13 days and counting!!! And I hope good ol' WI gets a SHIT LOAD of snow while I'm gone!! :-)

Taylor said...

You will love Wicked! I counted down the days before I got to see Wicked too. I bought the tickets in June and saw it in October so I had alot of days to count down. I counted down the days before I got to see RENT The Broadway Tour. That was the best 100 bucks I have ever spent.

The Surprise Dyke said...

Dragon-Seriously, this cannot end well

The Surprise Dyke said...

Plans-as long as the shit load gets there after your plane has safely landed in warm Florida!

The Surprise Dyke said...

Taylor-I'm super excited and can't wait to recap it after we go!

ellebee13 said...

Oh wow! That's awful! We were in school today but I kept waiting for the call that they closed the school with the rain and sleet. Happily they did not! Dang that sucks! On a happier note, a group from 'Triangle Grrrls' is getting tix to Wicked and I am super, duper excited!!!! All the queer grrrls can wave at each other!